Regał kuchenny w miniaturze/Shabby Chic miniature kitchen bookshelf


                   W chwili oddechu tzn. oderwania od repaintów przymierzam się do kolejnych miniatur- deseczek z jedzeniem. Ale równocześnie kończę (?) lalkowy roombox (tylko skala jakaś dziwna -1:12 lub 1:10?)- jakby ktoś nie wiedział to jest ten sam, którego nie mogę skończyć od roku i ciągle go przemeblowuję- link TU ). Mam ładną czarno-białą kuchenkę  "węglową" i mnóstwo niepasujących do siebie mebelków- nie wiem jak to wszystko pogodzić, bo w 1-nym roomboxie mam zamiar zmieścić kuchnię i salon + otwierane drzwi! Jak go wreszcie skońcę to zapodam zdjęcia........ ale chyba nie prędko!



                  Na razie przedstawiam przemalowany regał kuchenny- odpowiedni dla Barbie i przysmaki w skali 1:6. Miałam szczęście wylukać go na jednej z ciucholandowych wypraw. Pierwotnie regał był koloru wyblakłej czerni, ale chciałam go zrobić na biało i pomimo szorowania starej farby papierem ściernym, nie wyszło tak jak chciałam. Musiałam go przerobić na Shabby Chic (dodałam odrobinę pastelowej zieleni a dzięki dziwnemu werniksowi nabrał też trochę koloru różowawo-żółtego + postarzanie).




P.S. Muszę dodać jeszcze "klamki" do szufladek i będzie gotowy.



3 komentarze:

  1. Jest świetny- to skala dla typowego domku dla lalek, prawda? Fajnie ci wyszedł, wygląda na nadgryziony zębem czasu, ale nieprzesadnie. Czekam na efekt ostateczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Regał jest w rozmiarze jakieś 1:6 lub 1:7 - trochę niższy od typowej Barbie, ale to chyba jej skala. Cieszę się, że komuś się podoba, choć ja jeszcze nie mogę się do niego ostatecznie przekonać- miał być bialutki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny regał. Jest doskonale wykończony. Te wszystkie przetarcia, kolory tak ślicznie się przeplatają. Nawet bez klamek jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger