13.06.2014

Regał kuchenny w miniaturze/Shabby Chic miniature kitchen bookshelf


                   W chwili oddechu tzn. oderwania od repaintów przymierzam się do kolejnych miniatur- deseczek z jedzeniem. Ale równocześnie kończę (?) lalkowy roombox (tylko skala jakaś dziwna -1:12 lub 1:10?)- jakby ktoś nie wiedział to jest ten sam, którego nie mogę skończyć od roku i ciągle go przemeblowuję- link TU ). Mam ładną czarno-białą kuchenkę  "węglową" i mnóstwo niepasujących do siebie mebelków- nie wiem jak to wszystko pogodzić, bo w 1-nym roomboxie mam zamiar zmieścić kuchnię i salon + otwierane drzwi! Jak go wreszcie skońcę to zapodam zdjęcia........ ale chyba nie prędko!



                  Na razie przedstawiam przemalowany regał kuchenny- odpowiedni dla Barbie i przysmaki w skali 1:6. Miałam szczęście wylukać go na jednej z ciucholandowych wypraw. Pierwotnie regał był koloru wyblakłej czerni, ale chciałam go zrobić na biało i pomimo szorowania starej farby papierem ściernym, nie wyszło tak jak chciałam. Musiałam go przerobić na Shabby Chic (dodałam odrobinę pastelowej zieleni a dzięki dziwnemu werniksowi nabrał też trochę koloru różowawo-żółtego + postarzanie).




P.S. Muszę dodać jeszcze "klamki" do szufladek i będzie gotowy.



3 komentarze:

  1. Jest świetny- to skala dla typowego domku dla lalek, prawda? Fajnie ci wyszedł, wygląda na nadgryziony zębem czasu, ale nieprzesadnie. Czekam na efekt ostateczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Regał jest w rozmiarze jakieś 1:6 lub 1:7 - trochę niższy od typowej Barbie, ale to chyba jej skala. Cieszę się, że komuś się podoba, choć ja jeszcze nie mogę się do niego ostatecznie przekonać- miał być bialutki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny regał. Jest doskonale wykończony. Te wszystkie przetarcia, kolory tak ślicznie się przeplatają. Nawet bez klamek jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...