Międzynarodowy dzień Pizzy ... w miniaturze/International Pizza Day - miniature pizza


       Korzystając z okazji że 9.02 przypada Międzynarodowy dzień Pizzy, postanowiłam wrzucić zdjęcie moich pizzowatych modelinowych wytworów. 

       Do tej pory zrobiłam tylko 2 pizze - w skali 1:6! Jakoś mi nie idzie współpraca z liquidem... Druga pizza - ta większa jest o niebo lepsza od "pierwotnej" ale to jeszcze nie to! 

       Znam tutoriale na pizzę w miniaturze (nawet 1 jak zrobić tak by wyglądała jak prawdziwa!), ale jakoś nigdy nie mogę odpowiednio wymodelować tworu. Mam nadzieję że kiedyś, pójdzie mi lepiej!


Międzynarodowy dzień Pizzy 2015 

 

Życzę wszystkim smacznego w tym pizzowatym dniu! Która miniaturowa pizza z modeliny wygląda lepiej?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger