Zakochani i Mały książę/Black Liv doll and Little Prince


            Ostatnio zawitała do mnie także ciemnoskóra Liv. Stanowi doskonałą parę dla Ashtona, który zostanie ze mną z przeznaczeniem na repaint, bo nikt go nie chce:( Postanowiłam więc wykorzystać tę 2jkę w nowej sesji zdjęciowej z udziałam lalek.


          Jest też lalek chyba z lat 60-70 (na oko), który ma łączenie głowy z korpusem niczym BJD. Lalek jest z plastiku , ma wklejone rzęsy i całkiem porządnie uszyty strój. Nie wiem niestety kim jest ani skąd pochodzi! Przypomina mi trochę Małego Księcia, więc postanowiłam go obsadzić w tej roli!






Udział wzięli:


niezidentyfikowany Mały Książę

P.S.Gdzieś mi wcięło całą kolekcję butów, wiec Ashton tym razem na bosaka!

2 komentarze:

  1. Para na pierwszym zdjęciu nieźle sobie radzi :)))
    Mały Książę - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ashtona mam - ale Twój ma świetną czapkę!

    czekoladowa livka bardzo faaajna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger