Moje OOAK raz jeszcze czyli zdjęcia na 2018/Repainted dolls- new photos

 

          Pora na update moich przemalowanych lalek. Zdjęcia zrobiłam w ubiegłym roku, potem dodałam na oczy i usta werniks Liquitex i .... wyszło fatalnie! Teraz miejsca zawerniksowane się kleją a przecież teoretycznie nadawał się do zabezpieczenia kredek i farb akrylowych, ale jak widać na płótnie czy gdzie indziej a nie na winylowej facjacie! Pozostaje zdrapać werniks i odświeżyć kolor albo przemalować ponownie. Na razie jednak jest zima i kolejne repainty nie wchodzą w rachubę! Z resztą już się przekonałam że nie mam talentu do repaintiowania lalek. Pozostaje mi tylko podziwiać innych.

         Jeżeli chcecie zobaczyć naprawdę ładne repainty to wyszukajcie w Google: Noel Cruz i Oli.Krolik :) - polecam galerie na Instagram, Flickr, Deviantart.


        Tak przy okazji to zlikwidowałam konta na 2ch ostatnich- nie było sensu tracić czasu na ładowanie tam zdjęć skoro pies z kulawą noga tam nie zagląda. Zamierzam (tradycyjnie już chyba) otworzyć drugie konto na Instagramie na hobby lalkowe. Znów się przekonuję że co za dużo... (za dużo treści i hobby  w jednym miejscu)... to powoduje chaos i zniechęca ludzi do obserwowania mojej twórczości!


OOAK  DOLLS REPAINTED BY BESU

 

KIM (Bratz doll)

 



  

DASTAN (My scene doll)




 

ARI (no name doll made in China)


 

 

 MIRANDA (no name doll made in China)




 

MONSTER HIGH klon - repaint i reroot też by me 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger