Moje lalkowe zdobycze czyli nowe lalki vintage w kolekcji/My dolls collection part.12



                      Ostatnimi  miesiącami znów zawitały do mnie staruszki vintage z lat 60-80tych oraz współczesne piękności takie jak Moxie Teens i Liv. Wielu z nich już nie mam w kolekcji ale pochwale się co udało mi się upolować:) Kto czytał moje posty z cyklu Whishlist  (posty 3 ) wie że chciałam mieć Moxie Teens w swoich lalkowych skarbach no i udało się! Przynajmniej na pewien czas:)


Zaczynamy (tradycyjnie) od lalek typu vintage:
Paul Pedigree 1960 r.

Petra von Plasty 1960 r.

Sunset Malibu Barbie 1971 r. made in Japan

Schildkrot/Tortulon made in Germany, brak roku tylko sygnatura żółwia  i 16/18

Pippa Palitoy

Pippa Palitoy i laleczka gumowa chyba niemiecka bez sygnatury

lalka szmacianka chyba z lat 60-80 - ma wypychaną twarz (w środku chyba jest jakiś formowany plastik). Ktoś wie co za jedna?


Współczesne nabytki

Moxie Teens
Liv Spin Master 2010

Barbie z serii Lovin Lawender

Truskawkowe ciastko Minnie Mouse? Wie ktoś ?

Rachel  Stevens z zespołu S club 7- lalka z  2000 r.

Victorai Beckham Spice Girls 1997 r.

3 komentarze:

  1. Bardzo zacne zdobycze :). Ten wczesny Paul jest zdecydowanie bardziej atrakcyjny niż jego późniejszy imiennik . Mała gumowa laleczka niemiecka bez sygnatury jest podobna do Ari . Nie wiem czy wszystkie były sygnowane...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję fiołkowookiej Moxie!
    cudna jest i ma długie włosy ♥

    chłopaka z 1ej fotki zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger