Moja kolekcja akcesoriów i miniatur dla lalek/My dollshouse miniatures- mini food and tableware


                    Postanowiłam w poście zbiorczym umieścić zdjęcia wszystkiego lalkowego co miałam i co postanowiłam "przekazać" innym. Część z nich już nie posiadam, część czeka na nowych właścicieli na Allegro (link do aukcji w zakładce Wyprzedaż)
                     Na zdjęciach widzicie moje miniatury- zarówno te robione przeze mnie osobiście jak i te kupne. Są talerzyki vintage, pozostałe akcesoria kuchenne, wyposażenie do domków dla lalek w skali 1/12, mini mebelki, ubranka i wiele innych. Szkoda mi się tego pozbywać bo większość tych rzeczy nie miła szansy nawet zaistnieć w żadnej sesji zdjęciowej, ale nie mam wyjścia.



Miniatury dla Sylvanian Families

 



 
 

Miniatury do domków w skali 1/12: 





 
 

Miniatury dla lalek w skali 1/6- dla Barbie, Monster High i podobnych


Dla Action Mana


 
Zestaw dla MH



 

Akcesoria dla lalek typu BJD- skala 1/5 lub 1/4 

 




 Zestawy złożone z figurek i miniatur:

 

Mini Barbie i Lalaloopsy


Sonny Angel i jednorożce
Królica Russ Teddy Town i mini food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger