Sean- zdjęcia na pożegnanie/Randy Orton WWE figure with animals -toys photo session


         Sean władca zwierząt (wszelakich jak widać:)

 

                    Ostatnia sesja zdjęciowa z figurką WWE Randy Orton, nazywanego przeze mnie Sean. Prawdę mówiać gdy wystawiałam wszystkie figurki WWE na Allegro to obu figurek Randego było mi się szkoda pozbywać bo byli naprawdę fajni! "Sean" sprzedał się jako pierwszy i szczerze mówiąć już za nim tęsknię! Na osłodę zostały mi 2 ostatnie zdjęcia. Chciałam zrobić sesje w lesie z udziałem jednorożca od PAPO ale już nie zdążyłam.
                    Wrzucam tylko zdjęcia z domowej roboczej dioramy. Na pierwszym Sean i zwierzęta gospodarskie: świnka, owce, krówki, koń i nawet 2 psy się znalazły. Na drugim Sean'ko muzykant i dzikie zwierzaki- tak tu obok tura, surykatek, małp, pingwinów, niedźwiedzia, gepardziątka i skunksa przyplątał się nawet jednorożec. Zwierzątka pochodzą od Schleich, E.L.C i innych firm no name.
Skrzypce dorwałam w stanie nowiutkim z  SH- razem z pudełeczkiem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger