Szach i mat czyli lalkowe mini szachy/Vintage Doll chess-Tressy vs Midge


          Jako że ostatnio skupiam się tylko na łączeniu zestawów do sprzedaży, nie bardzo zajmują mnie zdjęcia typowo lalkowe. W wolnej chwili a właściwie przy okazji kompletowania zestawu, udało mi się cyknąć te niewyraźne zdjęcia na szachownicy.


        Mini szachy zostały już co prawda sprzedane ale mam jeszcze trochę fajnych rzeczy, które idealnie nadają się do sesji zdjęciowych z lalkami. Zapraszam do zakładki Wyprzedaż i na Allegro (Besu4)


Nie pytajcie kto wygrał bom grała tylko w warcaby (za to figurami szachowymi 😂)
 




        Mini szachy i gotówka w przybliżeniu. Szachy były gotowe a forsę zrobiłam sama (ciii bo jeszcze mnie aresztują za fałszerstwo!)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger