Lalki OOAK wraz z kompletem miniatur/Custom repainted dolls for sale


         Jako że pozbywam się praktycznie wszystkiego co wiązało się z moim lalkowych hobby, to mam nadzieję, że parę trupów ukrywających się w mojej szafie również znajdzie nowe domy. Są to lalki które zrepaintowałam już kilka razy, przerobiłam z trupów wygrzebanych z ciucholandu i tchnęłam w nie nową osobowosć i wyraz pyszczydła:)


       Jako nowa niepublikowana lalka OOAK występuje tu Sharpay przemalowana na Arianę Grande. Wiem że trochę poleciałam z oczami bo nie są kocie ale jeszcze nie osiągnęłam poziomu mistrza Noela C.!



Ariana Grande doll







 

 

Alexis OOAK doll








Dastan OOAK doll








Josephine OOAK doll








 

 

EDIT 2021: Te lalki ooak tak już nie wyglądają! Obserwuj nowe posty z etykiety REPAINT, by zobaczyć ich nowe przemalowane twarze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger