Naszyjniki dla lalek/Tiny Jewelry and mini book for dolls like Barbie


                 Tradycyjnie w ramach kompletowania zestawów z żarciem i wyzbywania się wszystkiego lalkowego co mi pozostało, skleciłam trochę biżuterii dla lalek. Mogliście widzieć poszczegółne elementy na zdjęciach z zestawu miniatur ale dziś prezentuję poszczegółne typy na modelkach. Biżuteria jest w skali 1_6 czyli nadaje się na Barbie, Pullip, Dal, Momoko, Blythe,Pukifee i podobne lalki.
                Na modelki wybrałam rudowłosą Alexis, Samirę oraz Kimberly :)

 Podobają się wam moje biżuteryjne dzieła dla lalek?








2 komentarze:

  1. Śliczna biżu! A panna z pierwszego zdjęcia skradła mi serducho <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)To Samira- moja pierwsza całościowo przerobiona lalka.

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger