Zestawy miniatur dla lalek- jedzenie z modeliny i mini opkowania produktów/Dollhouse miniatures sets for tiny dolls and in 1_6th scale


                   Oto kolejne  zestawy jakie udało mi się złożyć tego co nagromadziłam i wykonałam przez lata lalkowania. Będzie chyba z 6 lat!
                  Oczywiście mini jedzenie dla lalek zrobiłam sama z modeliny, książeczki choć krzywe też sama wykonałam a parę dodatków jak zastawa stołowa kupiłam w przypływie weny na lalkowe ses


P.S. Nowe zestawy miniatur są już dostępne na Allegro! Zapraszam.

 Zestaw Breakfast with map


Zestaw Banana pie


Zestaw Cherry pie


Zestaw Cookies and tea

Zestaw Choco Cookies and waffles

Zestaw Valentine cupcake

Zestaw Grecce


 Zestaw  Blueberry ice cream


Zestaw Halloween pumpkin

Zestaw Mediterenian breakfast

Zestaw Teddy honey 

 Zestaw Teddy pie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger