Miko po raz ostatni/Obitsu doll repaint by Retrograde Works- OOAK doll that I had


                 Co prawda już jej nie mam w "stadzie" ale usuwając zdjęcia z zakończonych aukcji trafiłam na jedyną pamiątkę po mojej jedynej oryginalnej zrepaintowanej Obitsu. (Nie)stety nie ja ja malowałam dlatego taka ładna była:)
                Wygrałam ją w GiveAway organizowanym przez Majokko Shop (zdaje się że już blog Heather nie istnieje a przynajmniej nie był przynajmniej rok aktualizowany) i była to największa radość jakiej doświadczyłam w moim lalkowaniu! Znalazła już nowy dom aczkolwiek nie wiem gdzie bo kupujący z Allegro mi się nie pochwalił(a) ale mam nadzieję ze stoi gdzieś w fajnej lalkowej witrynce.


Dla przypomnienia- jedyna coś warta lalka w moim stadzie- Obitsu o imieniu Miko. (Zdjęcia pochodzą  z aukcji na Allegro dlatego brak znaku wodnego- właściwie nie wiem dlaczego nie wolno go dodawać ale ostatnio to walę- nie będę kilka razy obrabiać zdjęć!)






1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger