Recznie robione miniaturki dla lalek w skali 1_6 i 1_4/Miniature food for Barbie and BJD Pukifee Ante like dolls


                   Udało mi się zrobić jeszcze kilka zbiorczych zdjęć miniatur z lalkami dla porównania skali i muszę przyznać ze sprawiło mi to wielka frajdę bo już dawno nie robiłam takich zdjęć by pokazać mój miniaturowy świat, a wyłącznie by opchnąć to co jeszcze z niego zostało (w przepastnie wielkiej szafie).
                  Jako reprezentacja skali Barbie występuje tu Jo (z SClub7) i zastanawiam się czy by jej nie zostawić? Miałam z niej zrobić Cameron Diaz (ma bardzo podobne rysy) ale wciąż się waham, bo co z nią po repaincie zrobię skoro inne też nie maja co liczyć na dom bo nikt ich nie chce?
                 Niektóre miniatury nadają się dla BJD  w typie Ante (skala 1_4) ale jako że nie miałam (czas przeszły 😒😏) odpowiedniej reprezentantki to musiałam się posiłkować Kirą która pochodzi od MGA i jest z serii "4ever best friends". No właśnie wypatrujcie nowości-  bo niebawem będzie mała petarda! (a miałam już przestać kupować!)


Przypominam że moje miniatury możecie znaleźć (za bezcen!) na Allegro (patrzcie do zakładki WYPRZEDAŻ)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger