Nadchodzi pan LeGrand ze staruszkami/Dolls collection- my new vintage dolls and tiny bjd like Lati Yellow

 
Nadchodzi trochę nowych repaintów ale o tym później............. 

       Teraz zaległe lalki, które zgromadziłam w kolekcji w ciągu ostatniego roku. Przybyło kilka lalek vintage w tym kolejna JEM Jerrica z 1985 r, Midge i kolejna Tressy od Palitoy. Kolejny facet z szelmowskim uśmiechem także zawitał w moje progi ale po dokonanym już repaincie stwierdziłam ze on się na Bezguściana nie nadaje. Został więc kucharzem (choć tę rolę miął grać odstąpiony Ince staruszek z serii Action Man).
                 

        Przybyła też prosto z "Chińczyka" mała okruszyna, która do złudzenia przypomina lalkę BJD (po repaincie podobną do Puki Fee Ante lub Lati Yellow z Fairyland). Ona będzie bohaterka któregoś z kolejnych postów ale mogę wam uchylić nieco rąbka tajemnicy  już dziś :)


No to na 1szy ogień mój kucharz:) czyli  

Dr. Evil z serii Austin Powers wypr. w 1998 r przez Trendmasters







Jem &The Hollograms Jerrica 1985 r. Hasbro



 

Znane już staruszki vintage czyli:


 1. Sindy Patch 




ubranka dla Sindy Patch

 

  2. Tressy od Palitoy




 
 oraz

 3.Christopher od Palitoy z 1970 r.





 

Midge z 1968 r. od Mattel





 
Wpadła też jedna głowa do ćwiczeń repaintu na MH bo jakoś słabo mi on idzie na tak  miękkiej gumie.



A na koniec zapowiadana wisienka na torcie:) STAY TUNED!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger