Miniaturowa książeczka Roszpunka/Miniature book: Rapunzel


          Od dłuższego czasu nosiłam się ze zrobieniem książek z modelinowymi obrazami Roszpunki, które powstały już rok temu na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. 

         Zaprezentowałam na to wyzwanie tylko 1 obraz - zawieszkę, ale wtedy powstały 2 wersje. Drugą prezentuję dziś w formie ukończonej książeczki i zgłaszam na wyzwanie na blogu "Modelina moje hobby"

        Książka jest zrobiona z tektury oklejonej skajowym materiałem, a w środku ma styropian oklejony tekturą oraz białą kartkę imitującą strony. Książka nie otwiera się, bo nie mogłam znaleźć odpowiednio grubego bloczku kartek- zresztą musiałabym go i tak przycinać, co skończyłoby się zmarnowaniem, dobrego papieru! Zawszę nie udaje mi się prosto niczego uciąć! Rozmiar - jakieś 1/4 - taka dla MSD.
                  

        Zrobiłam także drugą książkę z naszyjnika o, którym już wspominałam. Lepiej wygląda jako książka. Zresztą kto by chciał nosić to dziwactwo na szyi? Czasem robi taką sztukę dla sztuki- specjalnie na wyzwania. A potem zaczyna się kombinowanie co teraz z tego zrobić by nie wyrzucić?





Ta jest znana z "naszyjnika" -patrz link w 1szym akapicie! 



Drugą książeczkę zgłaszam na modelinowe wyzwanie (baner na prawej stronie)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger