13.10.2015

Moje lalki cz.6 /My collection of dolls and figures part.VI


                  Małe podsumowanie lalek i figurek, które znów przewinęły mi się przez ręce.

Lalki vintage:

Barbie lata 70 te chyba Marlo Flip

Petra chyba z 1964 r.

Active Sindy chyba z 1977 r.

Funtime Sindy lata 70 te- ciało classic. Obecnie własność Inki.
Głowa Barbie lata 70te- chyba Walk Lively .

Chińska lalka niezidentyfikowana.


Lalki regionalne vintage:

Niezidentyfikowana

Qualitats Germany- chyba z Bawarii.

Niezidentyfikowana

Żołnierze:

Żołnierz prod. M &C TOY  z serii "World peacemaker"

Armed Forces RAF Falcon Parachitist

Armed Forces żołnierz niezidentyfikowany

Pozostałe lalki:
 
Justin Bieber- nie wiem skąd!


Roszpunka Tangled Disney


Snow White Fairytale Collection
Ashton -Drake Galleries- niezidentyfikowana

 
Figurki:

He man  z serii "Master of The Universe"

Królica prod. Russ- niezidentyfikowana

Spiderman Classic Serie Man-spider

Figurki 1/12 Spiderman, Batman, Green Lantern, clown od Jokera. Prod Mattel i Marvel.

2 komentarze:

  1. Niektóre bardzo, bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Armed Forces chyba posiadają jakiś feler łączenia lewej dłoni, bo kupiłam kiedyś identycznego z taką samą usterką. Sprawdziłam to po zobaczeniu Twojego, bo gdyby się okazało, że chodzi o drugą rękę - wysłałabym Ci tę brakującą rękawice. Mojemu wymieniłam ręce, bo Lalek jest bardzo uroczy :)
    Mam od Ciebie jeszcze tego Vintage Action Mana :) Dostał już nowe ręce, ale razem z innym kolegą czekają na fajne stroje i stylizację :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...