Star Wars collection 2024/ May the 4th!

 

    Dziś jest 4 Maja. Dla mnie to kolejne imieniny oraz niestety 5ta rocznica śmierci "zakłaczonej bestii", która czasem mnie denerwowała zostawianiem kłaków wszędzie gdzie popadnie (ale i tak czasem za nią tęsknie, bo to ja musiałam z nią wychodzić i karmić, pomimo że nie ja byłam jej właścicielką).

      Ten dzień to też święto dla fanów Gwiezdnych Wojen (May the Fourth - skrót od "May The Force be With You"). Choć oglądałam całą sagę, to nie jestem fanką nr 1, ale gdy czasem wpadną mi w łapska figurki z tej serii, to nie mogę się powstrzymać z ich obfotografowaniem.

     Duży R2DR to budzik, który ojciec kupił za 2 zł na Wyprzedaży garażowej 😁


P.S. Ten hełm raczej kiepsko wygląda przy krótkich włosach 😂

 




 

I jeszcze Mr.Fizzy, który tez postanowił uczcić ten dzień 

naprawiając swojego robotycznego pomocnika.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger