Florence Rich według sztucznej inteligencji./ OOAK doll Florence and her avatar made by AI

 

      Właśnie przypomniałam sobie, że nie opublikowałam jeszcze repaintu Florence- córki Silky i Freda - prominentów z Bezupolis. Florence to "dziedziczka" lubiąca jazdę na deskorolce i markowe torebki Bezguściana. 

      Postanowiłam pobawić się trochę edytorami AI, ale ze względu na wymóg posiadania konta do każdego edytora (f.ck po cholerę?) wybrałam ten, który dawał możliwość zapisania postaci bez konieczności logowania. 

      Niestety do d..y ta sztuczna inteligencja! Niby można wybrać rasę, pochodzenie, rozmiar ciała, ubranie itp, a jak człowiek już wszytko powybiera, to program mu mówi, że nie może utworzyć postaci, bo zawiera jakieś wrażliwe "odsłony" (? chyba na sztuczny mózg się rzuciło!). Musiałam kilka razy kombinować zanim utworzył "starszą nastolatkę w różowej sukience, z blond włosami".

     Zrobiłam (w właściwie ona/on?) rodzaj postaci rzeczywistej oraz lalki i jak na moje oko, to grubo poszło z tymi ustami! A mnie się wydawało, że Florence pod postacią lalki OOAK, którą zrepaintowałam nie tak dawno, jest całkiem zwyczajnie uśmiechnięta!

 

 

Mój oryginalny repaint

 

Teraz wersje wg AI





Co myślicie o zastosowaniu sztucznej inteligencji w kreowaniu lalek?


1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger