20.07.2018

Evan władca zwierząt...albo tak mu sie wydaje:)/New Ace Ventura- uncle Evan and his animals


                     Sesja zdjęciowa z wujem Evanem ma dobre kilka miesięcy (jak nie pół roku) opóźnienia, ale i tak nie mam co wrzucić wiec musicie się zadowolić tylko 2ma zdjęciami.

                     Posty to chyba będą teraz bardzoooo sporadyczne, bo wygaszam moją kolekcję i nie wiem czy i kiedy wrócę do lalkowania, ale mam jeszcze parę sesji do opublikowania, więc wpadajcie jak chcecie:)


Czyż nie objawił się na lalkowym firmamencie nowy Ace Ventura?


04.07.2018

Kłopot z logowaniem do Instagrama- pomocy! Moge się zalogować z błędnym loginem

 POMOCY PROSZĘ! Problem z Instagramem!


 Mam problem z logowaniem  na Instagram a właściwie nie tyle nie mogę się zalogować, co mogę ale z użyciem błędnego loginu (ta sama sytuacja na 2ch kontach).

                   Otóż mogę się zalogować na swoje konto instagramowe z błędną nazwą użytkownika i właściwym dla mnie hasłem?! Pomyliłam jedną literę w loginie i wpisałam dobre hasło. Ku mojemu zdumieniu aplikacja zalogował mnie na moje konto na którym widnieje właściwa nazwa użytkownika. Jak to wytłumaczyć?Podaję np. literę d zamiast s (bedu zamiast besu) i prawidłowe hasło do konta i po chwili mam dostę p do swojego konta na Instagramie z prawidłową nazwą Besu!

                 Czy konto zostało zhakowane?  Czy telefon ma wirusa który może robić takie rzeczy lub czy to jakiś błąd systemu lub wina aplikacji której dałam dostęp do Instagrama? Boję się logować na Insta z telefonu, (z poziomu kompa nie da się zalogować z błędną literą w loginie). Błagam pomocy!

                Niedawno  chciałam umieścić widżet "Instagram" na blogu -w opisie szablonu bloga który niedawno wgrałam był link do strony aplikacji i stamtąd pobierałam tokena który trzeba było wstawić do widżetu html na blogu ale nic z tego nie wyszło bo nie działa, ale czy to ten program mógł wpłynąć na logowanie z telefonu, skoro dałam mu dostęp z poziomu kompa? Już cofnęłam mu uprawnienia ale i tak sytuacja się powtarza!

                Jakiś dzień czy 2 przed tym dziwnym logowaniem z błędnym hasłem została zainstalowana w telefonie jakaś aplikacja (od Instagrama chyba albo aktualizacja, sama nie wiem ) bo przyszło mi powiadomienie że trzeba przeskanować 1 aplikację, ale ja jej sama nie ściągałam! Nie wiem nawet co to za aplikacja czy aktualizacja bo mój poprzedni "antywirus" Kasperski nie podał takiej informacji tylko wykonałam skanowanie i wszystko było ok (tzn. brak obiektów szkodliwych).
               Nie mam włączonego konta Google w telefonie i dostępu do Google Play a z netu nic sama świadomie nie ściągałam. Avast nic nie wykazał- żadna aplikacja nie jest podejrzana ani żadnych wirusów nie wykryto!
            Pisałam do pomocy Instagrama ale czuje że mogę się nie doczekać odpowiedzi! Dziwi mnie ta sytuacja bo podając podobny login mogę uzyskać dostęp do konta które z takim loginem nie powinno w ogóle istnieć albo jak nazwa jest podobna do mojej to powinien się pojawić komunikat o błędnym loginie czy błędnym haśle do tego konta! Co mam zrobić? Jakaś rada? Nie wiem do kogo mam napisać więc sorry jeżeli zawracam głowę ale serio się niepokoję bo w wyszukiwarce nie mogę znaleźć żadnego powiązanego z ta sytuacja tematu!


25.06.2018

WYPRZEDAŻ LALEK oraz mebelki i ubranka dla lalek, figurki, miniatury z modeliny i inne

UWAGA!

WYPRZEDAŻ TOTALNA WSZYSTKIEGO ! (lalkowego oczywiście!)

Post będzie uaktualniany na bieżąco- będą tu przedstawiane aktualne aukcje na Allegro, gdzie wyprzedaję mój lalkowy majątek.

To co nie zostanie wystawione na Allegro można znaleźć w zakładce WYPRZEDAŻ na blogu. Tam są "pojedyncze" lalki i figurki, które można dowolnie miksować i negocjować (ale uczciwie) ceny.


Listę dostępnych aukcji możecie śledzić https://allegro.pl/uzytkownik/Besu4?order=m
  















Figurki WWE (każda na osobnej aukcji)- brak Randy Orton i Michelle McCool (figurka środkowa i ostatnia na dole)








lalka porcelanowa DAMA 15 zł.


Veet podgrzewacz wosku do depilacji (wtyczka angielska- 20 zł całość +paski





niedługo ( i znowu) na Allegro: (nie wiem dokładnie kiedy, w razie czego można pisać na maila to podam więcej informacji o zabawkach)


Palitoy Tressy









22.06.2018

Akcesoria dla lalek/Barbie clothes, furnitures and miniatures. My collection



                  Mały przegląd akcesoriów, miniatur i mebelków jakie posiadam jeszcze w swojej kolekcji. Przypominam że niektóre można jeszcze znaleźć na aukcjach na Allegro za śmieszne jak na tyle drobiazgów pieniądze (serio, nawet w ciuchlandach nie kupicie taniej!- wiem bo wyłącznie tam się  zaopatrywałam!).
Na zdjęciach są też ręcznie robione przeze mnie miniaturki jedzenia.

Zapraszam do zakładki Wyprzedaż i śledzenia posta wyprzedażowego na blogu. 









A oto "wycinek" ubranek, którego się pozbywam








11.06.2018

Figurki:WWE, X-MAN, Dr.Who, Star Trek i inne/My figures collection- new photos


                   Dziś będzie parę zdjęć podsumowujących moją kolekcję figurek. Nareszcie (w dużej mierze dzięki Eibhlin z boga "Strefa męskich lalek") udało mi się ustalić wrestlerów, którzy stali się twarzami moich figurkowych Pakersów:) Po inne zdjęcia z cyklu "figurki" zapraszam na poprzednie posty.


Figurki WWE

Michelle McCool Jakks Paciffic 2008 r.

Chyna Joanie Laurer 1999 r i Randy Orton z serii "Ruthless Aggression" - oboje od Jakks Paciffic
William Regal 2010 r.  (seria 4) od Mattel

Chris Benoit z serii "Deluxe Agression 3" od  Jakks Paciffic

Temoperówka Titans Sport Hulk Hogan Hasbro lata 90te.

Hulk Hogan Titan Sports Hasbro series 3 figure 1991

Randy Orton (nie wiem która seria) Jakks Paciffic

Komandor James Kirk 2009 Playmates Toys


Zbiorczo figurki:
  • Baracka Obamy- byłego prezydenta USA wyprodukowaną przez firmę Jailbreak. Figurka ma ok. 15 cm wys. Stan figurki oceniam na db (-) - ma drobne starcia farby widoczne na zdjęciach (okolica brwi i ucho)
  •  Sephiroth i Cloud Strife z gry Final Fantasy VII. Figurki prod. SQEX (SQUARE ENTIX) z 2004 r. Wys.ok.12 cm. Zrobione z gumy. Stan figurki Sephiroth oceniam na bdb (-) - ma trochę ułamaną rękojeść miecza (tak w połowie się trzyma), natomiast Cloud Strife jest w stanie dostatecznym- brak przedramienia i akcesoriów. Możliwe drobne rysy jako ślady użytkowania.
  • Star Trek komandor James Kirk- stan db- ślady na nosie, ma zdejmowaną gumowa koszulkę oraz artykułowane ręce i nogi. Wyprodukowany w 2009 r. przez Playmates Toys
  • Dr. Who Dalek Sec Hybrid wyprodukowany w 2005 r. z sygnaturą BBC LlMITED, stan bdb- możliwe drobne zejścia farby na czubkach butów, artykułowane ręce i nogi
  • Bat Girl i Superman -figurki robione dla Mc'D, plastikowe
  • X-MAN mini figurki od Marvel z 2005/2006 r.- stan dostateczny- mają zejścia farby. Zrobione z gumy
Ponadto w skład zestawu wchodzi figurka Kapitan Ameryka (plastikowa) oraz stempel Star Wars Stormtrooper.



Action Man i  Tonka 1986 r.


Widziane już w poprzednich postach ale teraz na zdjęciach zbiorczych: 


"Teddy Town" królik od Russ

MLP Hasbro
mini Blythe i LPS od Hasbro

Minnie Mouse doll Famosa



                  Na razie zakończyłam dodawanie postów o figurkach, bo żadne nie zostały już do pokazania. Niebawem przypomnienie lalek, których repainty miałam robić i sesje photo, które powstały kilka m-cy temu i wciąż czekają na swoją kolej:)


07.06.2018

OGŁOSZENIE- zmiana adresu bloga


                   Blogger to dziwna platforma na której nie można się skontaktować w żaden sposób z obserwatorami bloga (można ich tylko zablokować !!Alleluja!) więc piszę tutaj, bo wiem że niektórzy z Was, którzy obserwują tego bloga, obserwują również mój drugi blog (biżuteria, lifestyle)!

Chcę poinformować że na dobre uległ zmianie adres mojego drugiego bloga z besu-design na World by Besu (https://worldbybesu.blogspot.com/ )


Jeżeli zechcielibyście nadal obserwować moje narzekania na rzeczywistość i oglądać różne miejskie zdjęcia to proszę  poprawić adres na liście czytelniczej :) Dzięki:)



21.05.2018

Moja kolekcja akcesoriów i miniatur dla lalek/My dollshouse miniatures- mini food and tableware


                    Postanowiłam w poście zbiorczym umieścić zdjęcia wszystkiego lalkowego co miałam i co postanowiłam "przekazać" innym.Część z nich już nie posiadam, część czeka na nowych właścicieli na Allegro (link do aukcji w zakładce Wyprzedaż)
                     Na zdjęciach widzicie moje miniatury- zarówno te robione przeze mnie osobiście jak i te kupne. Są talerzyki vintage, pozostałe akcesoria kuchenne, wyposażenie do domków dla lalek w skali 1/12, mini mebelki, ubranka i wiele innych. Szkoda mi się tego pozbywać bo większość tych rzeczy nie miła szansy nawet zaistnieć w żadnej sesji zdjęciowej, ale nie mam wyjścia.


Miniatury dla Sylvanian Families


 Przedstawiam miniatury do domków w skali 1/12:




Miniatury dla lalek w sklai 1/6- dla Barbie, Monster High i podobnych

Dla Action Mana


 
Zestaw dla MH



Akcesoria dla lalek typu BJD- skala 1/5 lub 1/4 





 Zestawy złożone z figurek i miniatur:

Mini Barbie i Lalaloopsy


Sonny Angel i jednorożce
Królica Russ Teddy Town i mini food
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...