27.07.2017

Moje lalki- kolekcja cz.XI/My dolls collection part.11


                  A oto moja ciągle powiększająca się kolekcja nowych nabytków. No może nie takich nowych bo zdjęcia niektórych czekają na publikację od kilku miesięcy...


Na początek "staruszki" vintadżowe:

Sindy Patch 1970- młodsza siostra typowej Sindy- jest mniejsza
Sindy 2gen z lat 70-80.
Camay klon Sindy made in Hong Kong
Tuesday Taylor od Ideal lata 70te.
Uneeda od Dollkin lata 60-70te.

Piosenkarka z zespołu Sclub7- nie pamiętam która

Action Man od Hasbro z 1992 r.

Hm Armed Forces od Crown z 2008 r.

Sleeping fairy od Anne Geddes



5 komentarzy:

  1. OMG! masz Taylor - Ona jest niesamowita!

    moja Dolkin o włosach marchewkowego blondu
    pozdrawia Twoją brunetkę - jakby co - zawsze
    chętnie zaprosi kuzynkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Besu! białowłosy men zdobył me serce
    od pierwszego ujrzenia - może kiedyś
    w ferworze zachcianek podróżniczych
    obierze azymut na Szydełeczkowo ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka z Dollkin mam jeszcze blon-rudą a Dziadek zostanie u mnie szefem kuchni, więc do sprzedania nie pójdzie:)

      Usuń
    2. HA! niechajże nie żałuje nam widoku
      białego fartucha i wysokiego czepca
      ów interesujący Maestro du Cuisin!!!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...