Moja kolekcja figurek- odkurzone nabytki/ My action figurines collection and vintage Star Wars


          Przedstawiam Wam dziś  figurki, które goszczą i gościły u mnie od kilku miesięcy (7-8?). Wśród nowości są vintage:
  • Star Wars w tym 3CPO  z 1977 r. od Kenner (jedne z pierwszych starwarsowych figurek na rynku:)
  • żołnierze Action Man (?) Tonka - z 1986 r.
  • Gremliny z 1983-84 r.
  • Stay Puft Man z filmu "Ghoustbusters" ("Pogromcy Duchów") z 1984 r.



Star Wars figurki VINTAGE: 

3CPO z 1977 r. Kenner i no name (chyba klony made in China albo Hong Kong) i stempel Stormtrooper (mam też z Kylo Renem, ale już nie będę fotografować)
 



 

Figurki Tonka 1986 r. - Action Man 

 
(pomarańczowe widziane już w którymś z poprzednich postów o figurkach)





 Rycerze  i damy: 

 

Figurki Bully i no name



 

Rzymianin figurka Papo 2007 r.



 

Średniowieczne królowe Papo 2002 r.





 

Ben 10 z serii Ultimate Alien: Figurki kostki: Alter Alien i Ben, Bloxx i Jetray



 Stay Puft Man "Ghoustbusters" 1984 r. Colombia Pictures


 

The Gremlins 1983-84 r.


 

Rabbitz Ubisoft

 (były już kiedyś ale pojedynczo, tym razem na zdjęciu jest cała gromadka)



2 komentarze:

  1. świetne nabytki!
    mam i ja kilka figurek męskich
    Łowców typu Wikingowie, Piraci
    ale i dwóch Rycerzy - świetnie
    wykonani - pokażę Ich w Dzień
    Miniatur :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ogromny sentyment do "futrzaków"
    przed przemianą - może kiedyś uda
    mi się upolować choć jednego :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger