Metamorfoza lalek 2020/Celebrity dolls repaints- Ariana G. and Hritik R.

 

              Kolejne zaległe repainty :) 

               Alexis ma wreszcie prawie idealny uśmiech, którego już nie będę poprawić ale musiałam go zasprejowywać kilka razy zanim wreszcie kolory się nie ścierały! To wina nowego spraju do wykańczania repaintów- Vallejo Acrylic Matt , którego używam zamiast MSC . O efektach i porównaniach napisze w jednym z późniejszych postów. Jestem z niego średnio zadowolona, bo mógłby lepiej utrwalać, ale miałam dość pękania MSC na monsterkach i chciałam wypróbować coś nowego! 

              Marinette dostała poprawione oczy bo poprzednie wyglądały jak wytrzeszczone chociaż główna bohaterka kreskówki Miraculous takie miała cały czas. Ari też ma nowe oczy choć wydaje mi się, że to jej najgorszy look mimo że poprzednie oczy wymagały poprawienia 😢. Silky kolejny raz była sprajowana bo za poprzednim zeszły jej brwi! To było za czasów jeszcze MSC i do dziś nie wiem dlaczego jej brwi zbladły? Niestety po kilkukrotnym finiszu z Vallejo nadal jedna z brwi starła się i muszę ją kiedyś poprawić na dobre! 

 

              Wreszcie poprawiłam też rysy Ariany Grande.

              Bądź co bądź wygląda młodziej niż w poprzedniej wersji ale nadal lata świetlne dzielą ją od ooaków innych artystów! Miała bledsze usta- bardziej naturalne w wersji przed sprajowaniem ale przedobrzyłam z kredkami (niestety ciężko jest uzyskać fajny efekt akwarelami na ustach !) i  musiałam wrócić do pierwotnego koloru.

 

           Pan kucharz LeGrand trochę zmężniał i nawet łysa głowa mu trochę podrosła 😂 po ostatnim repaincie. Był jedynym który sprejowanie przechodził chyba ze 4 razy (po kilka warstw) bo broda ciągle mu ściekała!

        

          Dla sentymentalnego przypomnienia wrzucam jeszcze Hritika, który od kilku lat ma już nowy dom u Eibhlin z bloga Strefa Męskich Lalek. Z nieoficjalnych informacji wiem, że będzie robił za tajnego agenta tropiącego UFO. Zgadnijcie za którego!

         Dla przypomnienia z poprzednich postów o repaintach jeszcze wrzucam Christophera z popękanymi oczami (uległy uszkodzeniu w trakcie próby osadzenia nowych gał na starym rusztowaniu!) oraz nowe zliftingowane oczy Samiry 😘

 

 

 Ariana Grande

 




 

 

 Alexis




Ari

 

 

Marinette

 

 

Christopher




Giancarlo LeGrand



     

Samira



Silky



 

 

Hritik Roshan- aktor z Bollywood



Niedługo kolejne lalko OOAK- tym razem po raz 1szy- EAH i  cały bobas w stylu reborn! Stay Tuned!

 

 

4 komentarze:

  1. Widać, że nabierasz większej wprawy i każdy kolejny repaint jest lepszy warsztatowo od wcześniejszych prób. :-) Szczególnie usta z ząbkami bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad zębami jeszcze pracuję- mam nadzieję ze kiedyś wyjada idealne. Dzięki za opinie.

      Usuń
  2. Arianie zmiany wyszły na WIELKI PLUS!!!
    brodacz - ach, mam słabość do bród -
    codziennie patrzę na brodacza od Ciebie -
    u mnie nosi syreni ogon i błyska nagim
    umięśnionym torsem a biała broda świetnie
    pasuje do pudeł, z których sobie zerka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ariana rzeczywiście wygląda jak po liftingu- tym razem na +. Oj tęsknie za brodaczem!Dziś pewnie bym go nikomu nie oddała.

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger