Nowa kuchnia dla lalek Barbie/Repainted doll kitchen unit

 

              Witam w mojej nowej kuchni! To była kuchnia dla Barbie w kolorach żółtym i niebieskim (właściwie wyblakłym do błękitu) oraz paroma półkami  w lodówce w kolorze różu i brakami tektury na zakończeniach półek. Nie mam foto sprzed przemalowania (pewnie można znaleźć gdzieś w necie) ale po repaincie wygląda właśnie tak ! 

              Miałam małe farbki w metalowych puszkach do figurek i pokryłam nimi bez problemu plastik bez uprzedniego gruntowania. Trzeba jednak uważać żeby ich nie zedrzeć. Póki co farba złota pod światło prześwituje i widać żółć ale jak się postawi kuchnię na ścianie to nie widać tego. 

              Tylko lodówka w środku nie została przemalowana bo po 1sze farby już nie starczyło a po 2gie za dużo z tym zachodu a ja nie jestem zbyt cierpliwa malując mebelki bo i tak zawsze coś nie wychodzi.

               Kuchnia wygląda na tę chwilę ok ale jeszcze parę elementów muszę uzupełnić jak widok z okna i drzwiczki do piekarnika.

              P.S. Mam jeszcze lodówkę z innego zestawu (można ją zobaczyć tu- Co piszczy w lodówce ? ) oraz kuchenkę dla Sindy z lat 70tych, której jeszcze nigdy nie pokazywałam, choć już od jakiś 1-2 lat leży w pudelku. Wrzucę foty jak kiedyś mnie wena najdzie przy okazji jakieś sesji kuchennej! Mam jeszcze trochę zaległych postów figurkowych do dodania więc nie prędko to będzie.










1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger