Lalkowe Halloween 2020/Halloween doll party 2020 aka Dolloween 2020 starts now!

 

              A w dzisiejszym poście obiecane już cd. z sesji zdjęciowej na Halloween. Tym razem podglądniemy jak się bawią przedszkolaki! W rolach głównych Sandra i Trusia (Truskawka🍎).

            Jeszcze przyjdzie czas na wstawienie nowych repaintów, więc będziecie się im mogli przyjrzeć z bliska!

          Aha! Miniatury jedzenia dla lalek na Halloween mają już swoje lata i właściwie to nijak nie pasują do tematu święta, ale wszystkie halloweenowe ozdoby już posprzedawałam, więc brałam co było!😅




- Dlaczego tak się ubrałaś! Miałaś w tym roku przebrać się za Chewbaccę!

- Mama oddała mój kostium babci, bo powiedziała, że babcia będzie w nim wyglądać jak pies i jak weźmiemy ją ze sobą na Halloween w tym kostiumie to na pewno zbierzemy więcej cukierków!




- Więc przebrałaś się za...?

- Jestem Kapitan Piżama!




-Na serio? Myślałam, że ubrałaś się jak nasz sąsiad pan Gazowany, który zawsze wygląda jak męski odpowiednik Lady Gagi!

-Kurczę! Nie pomyślałam o tym!




            Zoom na tegoroczne kostiumy 😊👻 Kostium BB8 ze Star Wars dorwałam ok. miesiąca temu- w sam raz na Halloween choć trochę za duży! A piżama była już pod ręką 😅😅😂








           Jedzonko z modeliny (i plastiku jak również papieru)  na  tegoroczne Halloween nie prezentuje się tak okazale jaki za dawnych lat, ale o suchym pyszczydle nie wypada dzieciaków zostawić! Za makabryczne rekwizyty robiła w tym roku ręka gryziona przez aligatora !

        P.S.Kto zauważył drugą taką łapę na zdjęciach z imprezy u szkolniaków? (podpowiem że z czegoś wystawała!)

 

Zoom na wycinki z poprzedniego przyjęcia (patrz post niżej!)




 

Strasznie fajnego lalkowego Halloween wam życzę i zapraszam na mój  Instagram (@besudolls)  jak ktoś chce na ostatnią chwilę dołączyć do zabawy #halloweendollparty2020 ! (info 2 posty niżej!)

 

 

5 komentarzy:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger