Zestawy miniatur dla lalek na Allegro Lokalnie/Miniatures for dolls in 1-12 and 1-6 scale for sale on Allegro

 

               Nowe zestawy miniatur dla lalek w skali 1-6 i 1-12 dla Barbie, Pullip, Dal, Blythe, BJD i innych są już dostępne na moim koncie na Allegro.pl 

Wszystkie przedmioty są też na ALLEGRO LOKALNIE np. ta aukcja 👉  allegrolokalnie.pl/oferta/miniaturki-dla-lalek

 Zapraszam do zapoznania się z nimi też w zakładce WYPRZEDAŻ na blogu.

 

  Zestaw 1

 

 

 Zestaw 2

 

 

  Zestaw 3

 

 


  Zestaw 4



 

Zestaw 5

 


Cena to tylko ok.30 zł/komplet. Taniej o 1/3 niż podobne na Etsy!

 

 

               P.S. Wku....a mnie ten nowy interfejs Bloggera! W ramach wymiany z cyklu - "lepsze jest wrogiem dobrego" spaprali okno pisania postów tak, że można dostać szewskiej pasji usiłując naskrobać parę słów! 

              Dodawanie zdjęć to tragedia bo nawet nie da się nimi manipulować przesuwając tak, jak kiedyś i nie wiem dlaczego  nie da się robić spacji między zdjęciami po załadowaniu, tak by ustawić odpowiednie odległości! Jak tylko kliknę kursor pomiędzy zdjęciami to odsyła mnie na koniec posta nie wiedzieć czemu a spacji między zdjęciami nadal nie ma! 

            Poprzesuwali ustawienia tak że nie mogę odnaleźć miejsca gdzie zawsze zaczynałam tworzyć odległość (wcięcie) pierwszego akapitu a dodali jakąś g.....ą opcje wcięcia, która przesuwa cały tekst a nie tylko 1szą linijkę! PONADTO W OPCJACH "OPIS NA POTRZEBY WYSZUKIWANIA" OGRANICZYLI LICZBĘ ZNAKÓW DO 150 (!) - chyba specjalnie żeby zaniżać wyszukiwanie słów kluczowych w wyszukiwarkach i dołować rankingi słabszych blogów, bo innej koncepcji na ten temat nie mam! W starszych postach mam nawet 600-700 znaków i różne opisy, tak by najszerzej zaprezentować moje posty, choć wyszukiwanie ich jest kiepskie. Teraz to nawet nie wiem czy ktokolwiek znajdzie mój blog w gąszczu innych stron o podobnej tematyce! 

          Coś mi się wydaje że Blogger tak jak inne "usługi" Google niedługo będzie pobierał haracz za odblokowanie użytecznych opcji dlatego wprowadzają te "nowości". Zobaczcie co się dzieje z innymi aplikacjami np. You Tube!? Już nie obejrzysz tam pełnowymiarowego hitu sprzed 2ch lat za darmo bo któryś użytkownik go udostępnił! Teraz proponują ci opcję KUP- pytanie tylko "czy wykup płatny dostęp by obejrzeć czy kup sam film na DVD żeby dystrybutor mógł na tobie zarobić"!

 

Zapraszam na mój nowy post z serii:  "Co mnie wkurza" na moim 2gim blogu World by Besu

Bedzie o zachowaniach Polaków w czasie pandemii cd.



2 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger