Kiepskie przebrania na Hallowen w tym roku!/Halloween Doll Party 2020

              

                Zabawa HALLOWEEN'owa w tym, roku odbywa się u mnie głównie na Instagramie (patrz post niżej), ale jak (prawie) co roku tradycji musi się stać zadość!

              W tym roku postanowiłam zorganizować party dla moich najmłodszych (w sensie widocznego gołym okiem wieku) milusińskich. Jako że na Insta żeby dotrzeć do większej ilości obserwatorów zagranicznych, lepiej się posługiwać angielskim, dlatego fotostory na Halloween jest właśnie w tym języku.

            Na pierwszy rzut przedstawiam Wam  młodzieżową trójkę przyjaciół, którą tworzą: Bonnie, Tammy i Peter. I oczywiście Milo- pies na maski 😂

 

 

 

 

 💀💀💀💀💀💀💀💀

 

-Hej Bonnie! Przebrałaś się za krwawą czirliderkę?

-Nie! Jestem Britney w okresie jej szaleństwa ale nie chciałam mieć fryzury na Kojaka!

-Ale Kojak nie miał włosów! Ooooj!

 

             (Och wybacz mi Brit ale sprzedałam cały halloweenowy dobytek i to "przebranie" przyszło mi do głowy jak zobaczyłam bluzę z za dużymi rękawami. 

              Nie miałam zamiaru dyskredytować niczyjego załamania! Po prostu Bonnie wygląda podobnie jak znana piosenkarka dlatego postanowiłam zrobić jej taki kostium by uświadomić innym, że największe demony czasem siedzą w nas samych. Nie musimy się przebierać za zombie by odczuwać negatywne emocje. W horrorach często występuje motyw nawiedzonego szpitala psychiatrycznego, stąd moje skojarzenie. Jeżeli kogoś tym uraziłam to przepraszam.)


 

- Tammy jak nazwać twój halloweenowy kostium?

- Nazywa się "strach na wróble bez siana". Tak, wiem że nie jest straszny ale ojciec wyżłopał cały keczup dlatego nie mogłam go użyć jako krwi robiąc kostium krwawej Mary!

 

-Peter a ty za kogo się przebrałeś?

 

- Jestem mumią Batmana!

- ???


- Chciałbym rozumieć co on mówi!

- Myślę, że lubi swoją halloweenowa maskę:)

- Hej, stary! Czy mogę wziąć twoje cukierki kiedy pożre cię zombi?



Raptem usłyszeli hałas wydobywający się z Foto budki! (Suddenly they hear rumour)

 

- Kim jest ten gość?

- Peter czy to twój znajomy- Roland? 

- Nie znam go!

 

Z wrażenia tchórzliwy pies zemdlał...


- Fajny kostium koleś! Za kogo się przebrałeś?

- Jestem Niebieski z planety Niebieskiser!

- Łał! Czy to postać z jakiegoś serialu Netflixa?

- ??? Kurczę, nie! Niebieski z planety Niebieskiser! 

Przybyłem tu żeby was przestraszyć na Halloween!

 

 

- Co ty robisz z moimi włosami! Nie chcę wyglądać "dokładnie" jak wtedy Britney !

- Skracam tylko odrobinę bo masz bardzo zniszczone końcówki.

 

- Nie ruszaj się! Już prawie skończyłam!

 

 

10 minut później.../(10 minutes later...)
 


- Powiedzcie "Niebieskiser".

 

- A może być Gorgonzola?

 

 

 

 Wesołego Halloween 2020





 Jutro kolejne zdjęcia z imprezy! Tym razem u młodszych dzieciaków!

 

 

2 komentarze:

  1. od razu przypomniał mi się serial "Grimm"
    gdy istoty przepotwarzające się właśnie na
    ten czas - mogy być w końcu sobą ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger