Na bazarku u Dave'a część 1./ Shopping time part 1. Doll photography.

 

       W poprzednim poście mogliście z bliska podziwiać warzywno-owocowe dary jesieni na bazarku Dave'a. Właściwie to wykonane z modeliny, ale jestem pewna, że gdyby Dave istniał naprawdę, to zapewne by je uprawiał w sposób ekologiczny 😁

       Dziś chciałam przedstawić paru klientów mojego Magnata warzywnego 😄 Wśród nich nie zabraknie pana Giancarlo LeGranda "nadwornego kucharza" pana Bezguściana, największej osobistości w Bezupolis  👑 

       Ponadto na eko warzywa ochotę ma też Josephine właścicielka pobliskiej kwiaciarni i Georgia- wyrośnięta już wnuczka wuja Evana (która za młodu wyjechała na naukę u Inki, ale zdążyła wrócić nieco starsza 😉).

 

 Dave's Autumn market for dolls




Pierwszym klientem jest jak zwykle najbardziej "potrzebujący" warzyw na zupę kucharz Giancarlo 😂




 
 
 
Druga klientka to Georgia, która rozmiłowuje się w pomidorach 🍅



 

 

Josephine woli dynie:)
 


 W następnym poście poznacie innych klientów najpopularniejszego farmera w Bezupolis. Zapraszam!

 


4 komentarze:

  1. Bardzo szczegółówo oddane stoisko - wygląda super. Choć pierwszy klient napawa przerażeniem ^^".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam że pan LeGrand to łagodne stworzenie:) ha,ha.

      Usuń
  2. Ale świetnie zrobiłaś ten kramik! Ogromnie mi się podoba! No i te warzywa i owoce są prześliczne! jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ruch na tym bazarku! Ale nie ma się co dziwić, bo ekologiczne warzywa i owoce są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger