Jesienny mini bazarek Dave'a ./ Dave's vegies and fruits market for dolls

 

       Zapowiadałam w jednym z  poprzednich postów, że mam do pokazania bazarek z warzywami i wreszcie spełniam zapowiedź. 

       Dzisiaj będziecie mogli zobaczyć jesienne miniatury warzyw i owoców, z modeliny, które zrobiłam specjalnie na Dejwowy 😂 (jak to się odmienia!?) bazarek. 

      Nadal mam problem ze zrobieniem natki na pietruszce i marchewce, ale podciągnęłam się w robieniu śliwek i jabłek. Jeszcze nie jest to poziom do którego aspiruję, ale już wiem jakich materiałów powinnam użyć w przyszłości. Na pewno wiem że chciałabym poeksperymentować z inną modeliną niż Fimo Soft (zawsze za miękkie!)  i marketowe buble (ostatnia jest za miękka i kolory kiczowate, zwłaszcza brąz). Na razie jednak wykorzystam to co mam, pewnie na świąteczne "wypieki".

       Zrobiłam też specjalnie budkę wystawienniczą. Miała w zamyśle wyglądać nieco okazalej - bardziej jak drewniana góralska budka, ale fantazja mnie podniosła i okleiłam ją tapetą z drewnianym motywem i naklejki rodem z biedronkowych cytatów o Świeżakach .

      Skrzynki na warzywa i owoce powstały z pomalowanych części pudełka od zapałek a jedna jest drewniana kupiona w SH dawno temu. 

 

Przed państwem Dave "Magnat" Chester i jego ekologiczne warzywa i owoce 😁😘

 

 

 

Dave's market for dolls in 1-6 scale with miniature vegies and fruits made of polymer clay.











Jak myślicie, co można by tu poprawić w tej budce?


1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger