Nie ma jak wieczór w piżamie!/ Pyjama party for dolls

 

                Idzie zima 😋 Tak na szybko wrzucam zdjęcia mojej ciemnoskórej lalki Kiry w iście zimowej kocykowej scenerii. Brałyśmy udział (znaczy ona i ja) w jednym z party na lalkowym Instagramie. Zapraszam wszystkich na moje konto na Insta  @besudolls 😜 

               Niedługo wrzucę tam zdjęcia mojej nowej kuchni na zobaczenie której trzeba będzie tu trochę poczekać!

               P.S. Oczywiście miniatury robiłam sama - wiem że nie widać, ale ciastka są z Batmanem na pudełku:) Jeszcze mi trochę zostało do "oddania" do innego lalkowego domu (miniatur, nie ciastek!). Zapraszam do zakładki WYPRZEDAŻ.






5 komentarzy:

  1. Marzę o takim dniu, kiedy będę tylko siedziała pod cieplutkim kocykiem i oddawała się przyjemności czytania książki i podjadania...Kira ma dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubię ten pysiałek -
    w piżamowym wydaniu jest wprost
    do schrupania!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, w piżamce jest bardzo wygodnie :-) Kochają je ludzie i laluszki :-) Nie ma jak piżamka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger