Miniaturowe słodkosci na lalkowe Halloween i wyczesane przebranie Dastana/Miniature Halloween food for Barbie


                  Kolejne miniatury które poskładałam na nowo. Tym razem zestawy na Halloween to odgrzewane kotlety z poprzednich lat  z odrobiną czegoś nowego w postaci deseczki z ciasteczkami  w kształcie listków oraz lody z polewą waniliową oraz jeżynową (no dobra trochę je przepiekłam i kolory wyszły ciemniejsze niż na początku lepienia). Pająka zrobiłam z puchatych drucików:)




                Nie mogło zabraknąć oczywiście sesji na Halloween ale mam tylko 1 zdjęcie i to zrobione na potrzeby zdjęć do aukcji na Allegro. Przebrałam Dastana w najbardziej śmieszny kostium jaki miałam:) Tak oto Cowboy w całej krasie 😂😂😂



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger