Stare lalki z nowym makijażem (po raz ostatni)/Ariana Grande and Mattel and Disney dolls faceups


                 Natchnęło mnie na przemalowanie kilu "sierot" jakie zostały w moim domowym zaciszu szafy:) Przemalowałam je po raz ostatni dlatego, że zamierzam puścić je w świat i mam nadzieje, że mi się to uda i znajdą nowych fajnych właścicieli którzy będą im robić lepsze zdjęcia niż ja.
               Na tapetę poszły Josephine, Alexis (właściwie to jej uśmiech), Sharpay (jako Ariana Grande tym razem), Loni i Kimberly (ta na razie zostają u mnie) oraz głowa Ashley Olsen.
              Przemalowałam Sharpay od Matell na Arianę Grandę ale z nieporażającym skutkiem- przesadziłam z obramowaniem oczu i wyszło mało arianowo!Ashley chyba troche przypomina swoją imienniczkę (przynajmniej 10 lat wstecz) a Kimberly wyszła  trochę jak Fashion Royality- nie uważacie ?


New dolls repaints !

 







 Work in progress jak to się mówi:)



                  A oto zbiór moich dawnych repaintów- kolaż zrobiony na Insta. Zapraszam do podglądania moich postów na Instagramie @besudolls




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger