Słodycze z modeliny i inne miniatury jedzenia dla lalek/Miniature fimo food with handmade mini products


                 Postanowiłam dodać jeszcze parę zdjęć miniatur z modeliny, tak dla przypomnienia że potrafię robić takie rzeczy:)
                 Zestawy połączyłam tak by w każdym były miniatury robione przeze mnie oraz gotowce z porcelany i/lub plastiku. Miniatury z robione z modeliny to "dzieła" które niejednokrotnie przewijały się na tym blogu- mają po kilka lat lat ale dzielnie się trzymają podstawy (zwykle są przyklejone super glue:)
Wymiarowo są dostosowane do lalek mniejszych od Barbie (1/12) oraz takich samych jak Barbie (1/6)- w zależności od zestawu. Mogą być akcesoriami dla lalek typu: Barbie, Pullip, Dal, Blythe, BJD i podobnych.
                
P.S.Parę miniatur widocznych na zdjęciach było niepublikowanych do tej pory- oj pojemną mam szafę:)







2 komentarze:

  1. chyba najbardziej na Twoim blogu uwielbiam oglądać te modelinowe miniaturki :-) Są superaśne :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fajnie że nie tylko mi się podobają (bo już zwątpiłam że w ogóle ktoś je lubi).

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger