Mamy 173 polubienia miniaturek na Insta :)/Miniature donuts on Instagram by @besudolls



                   Nie mogę w to uwierzyć a jednak! Mam 173 polubienia tego zdjęcia na Insta i jest to na tą chwilę mój rekord z obu kont! Może to niewiele sądzą po "miniaturowych" kontach innych wyjadaczy ale dla mnie to spory sukces bo dotychczas najwięcej polubień otrzymało tylko jedno zdjęcie miniaturowego jedzenia z ilością serduszek rzędu 71 (zwykle jest to 30 parę).
                 Martwi mnie tylko że lalki i figurki oraz moje lalkowe sesje zdjęciowe tak słabo się podobają- jak pokazuję okazy z mojej kolekcji to polubienia nie przekraczają zwykle 10!


Best post on Instagram @besudolls - miniature donuts made of polymer clay





W dzień po opublikowaniu było już 135 💗


EDIT 2021: Mam 250 (!) polubień tego posta na Instagramie i jak dotąd to mój rekord!


4 komentarze:

  1. Gratuluje rekordu wyswietlen <3 Ja na to nie zwracam uwagi bo wtedy czlowiek uzaleznia sie od statystyk i jak jest mniej to od razu smutno sie robi...a tak to... jest duzo to fajnie a jak malo to tez Ok ;) W kazdym razie rob swoje dobrze ci wychodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nic a nic się Im nie dziwię -
    wszak robisz ŚWIETNĄ robotę!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger