Dlaczego Mattel rozpościera cenzurę nad lalkami, które nie są Barbie? Moje listy w sprawie naruszania praw autorskich i odpowiedzi od firmy.


                    Obiecałam że podzielę się odpowiedzią od firmy Mattel dotyczącą wyjaśnienia w jaki sposób naruszam ich prawa autorskie wystawiając lalki na Allegro (patrz posty : Acta 2 zaczyna działać , Allegro znów cenzuruje aukcje starych lalek ), ale niestety nie doczekałam się odpowiedzi, choć wysyłałam kilka maili i zadawałam pytania przez Instagram w DM.Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi!

Poniżej macie screeny moich maili do Mattel.







                   Lakoniczna automatyczna odpowiedz od Mattel że odpiszą  w ciągu 6ciu tygodni (jak uznają za stosowne!). Mija prawie rok i 0 odpowiedzi z jakiegokolwiek działu!





                   Poprzednio zablokowane aukcje dotyczyły lalek a w ostatnim upomnieniu nawet moich ręcznie robionych miniatur! Nie wykorzystałam do ich tworzenia wizerunku "najsłynniejszej lalki świata" ani loga Mattel a mimo to i tak się przyczepili! Do czego ja się pytam? Bo miniatury miały być dla Barbie ale nie produkowane przez Mattel tylko przez inną firmę czyli mnie? (choć tu nie ma mowy nawet o firmie ale w polu producent trzeba było podać kto zrobił, więc wybrałam opcję : "inna")! To już zakrawa na paranoję!
 Na razie nie mam podobnych cenzorów bo w opcji firma gdy udostępniam miniatury w kategorii Barbie wpisuje firma "Barbie" (choć powinno być Mattel- zobacz post o Allegro na moim 2gim blogu: Dlaczego allegro "wykańcza finansowo" drobnych sprzedawców...? )





Mieliście kiedyś podobne kłopoty? Podzielcie się spostrzeżeniami w komentarzu!

1 komentarz:

  1. Jak na razie nie miałam takich sytuacji, ale to faktycznie przejście w skrajność, w dodatku nieprzyjemne ignorowanie :-(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger