Repainty lalek na 2020/One sixth scale dolls repaints like Bratz, GRG, Silkstone Barbie


                    Znowu kolejny raz przemalowałam swoje "truposzki" bo niektórym"zmyłam" niechcący usta werniksem Liquitex (do akryli) i musiałam go usunąć bo strasznie się lepił! Co prawda repainty powstały rok temu ale jakoś nie było czasu i momentu na publikacje nowych lalkowych wizerunków.
                  Więc teraz ów nadszedł...


Silky - Silkstone Barbie reproduction





before 







after





















EDIT:17.06.2020- Ona już tak nie wygląda bo nie wiem dlaczego ale poprawione brwi i usta zbladły! Pierwszy raz mi się to zdarzyło i nie wiem dlaczego bo repaint był zasprejowany jak zwykle! Musiałam ją podprawić ale pech chciał że robiłam dużo repaintów i mimo nałożenia kilku warstw MSC jedna brew się rozmazała. Gdy chciałam znów zasprejować to się okazało ze MSC się skończył! Nie wiem kiedy biedulka odzyska twarz bo niw stać mnie na kolejną puszkę a sam sprej też mnie wkurza co niemiara!


 Kim - Bratz Chloe



after
before 







































 Samira - Get Real Girl Skylar

after
before





















                  I na koniec pierwszy łepek monsterki od czasu nieudanych prób. Nie lubię tej miękkiej gumy bo źle się na niej maluje, ale musiałam spróbować poprawić rzemiosło!
                Dorwałam w ręce Wilkołaczkę Clawdeen i oto co wyszło! Mam nadzieję że lepiej niż w poprzednich postach o repaincie monsterek?



             

                   Oto dlaczego nie lubię Monsterek! Klejoglut w każdej taki że kilkukrotne mycie w proszku, płynu do naczyń a nawet wcieranie skrobi nic nie daje! Mattel zamiast się czepiać moich aukcji na Allegro powinien mi zwrócić kasę za te lepiszcze!





4 komentarze:

  1. Oj te klejgluty były straszne. Dobrze, że Mattel się wycofał z tego paskudztwa w lalkowych łebkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z glutem faktycznie ciężko wygrać

    OdpowiedzUsuń
  3. Silka zauroczyła mnie -
    nadałaś Jej charakter!

    Wilczka przesłodka ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger