Szczurzyna/Miniature rat

      
        Pozazdrościłam posiadaczkom pluszowych (?) miniaturowych myszy (i innych małych stworzonek), których przygody chętnie śledzę m.in. na: theminimice.blogspot.com , plushpussycat.com, mouseshouses.blogspot.com, i też zrobiłam sobie taką małą szczurzynę (myszynę?). Wzorowałam się na jednym ze szczurów, który już od dawna mieszka w naszym domowym akwarium- ma na imię Daisy. Ostatnio podupadła na zdrowiu ale mam nadzieję, że jeszcze przez jakiś czas pozostanie z nami.
       Swoją szczurzynę wykonałam z modeliny ( jakieś 2 tyg temu), dodałam jej rzęsy i pomalowałam. Obkleiłam też modelinę sztucznym futerkiem, by gryzonia trochę urealnić. Efekt nie jest powalający- jak zawsze planowałam inaczej a wyszło jak zawsze. Szczur ma ruchome łapy, chociaż krzywe:)



To Daisy- pierwowzór mojej szczurzyny./Meet Daisy

           I jeszcze świąteczny wieniec w skali chyba 1:6- dla Barbie wystarczający. Zdjęcie jak (zwykle!) nie oddaje detali ale jakby ktoś chciał wiedzieć, to są na nim miniaturowe plasterki pomarańczy i cytryny, które wykonałam własnoręcznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger