Figurki- niedobitki które jeszcze posiadam /My figurines collection- the end?


         Dalsza część tego co jeszcze posiadam (lub posiadałam). Jestem na etapie wyprzedaży praktycznie wszystkiego co związane z lalkami i figurkami. 

        Kolejne posty to będzie look na to co miałam i co zamierzam powierzyć innym kolekcjonerom:) Nie martwicie się jednak na zapas- nadal mam do obrobienia kilka zdjęć z sesji lalkowych i zdjęcia miniatur z nowych wersjach.


WWE action figures collection


zapaśnicy WWE- niestety nie znam imion - zobacz nowsze posty!


Madame Alexander Company - lalki z bajek dla Mc'd

 

Bleeding Edge Hysteria Venom z 2004 r.


zawieszka na choinkę- laleczka jak z Mourlin Rouge, chyba lata 60-80te.


mini Barbie, Merioda, Lalaloopsy, Aurora i laleczka rudowłosa no name


Mini laleczki Lalaloopsy


Mini laleczki Blythe

Mini figurki kucyki MLP

 

Figurki LPS 

 


LPS dla Mc'D


Figurki mini X-MAN, Thor, Kapitan Ameryka od Marvel 2004 r

 


mebelki vintage chyba z Chin (już ich nie mam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger