Miniatury dla lalek Barbie oraz MPL/Dolls stuff- miniature food and tiny accesories for dolls


                   Mam jeszcze parę zdjęć kompletów złożonych z lalkowych akcesoriów oraz samych figurek (MLP) a jako, że niektóre już znalazły nowych właścicieli to wstawiam w ramach przypomnienia. Czasem sama zapominam co miałam :)
                 Większość miniatur zrobiłam własnoręcznie z użyciem modeliny i wycinków z gazet. Książeczki trochę krzywe ale no cóż... nie jestem mistrzem w swoim fachu!


Ręcznie robione miniatury dla lalek w skali 1_6

 








Miniatury dla lalek OOAK


Miniatury które towarzyszą Dastanowi



Miniatury dla Alexis





Zestaw figurek My Little Pony i miniaturki

                         
  Znalazłam jeszcze zdjęcie MLP - ostatnie jakie miałam w kolekcji:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger