Powitałam pierwsze dziecko!/Like a reborn- custom sleeping baby bear doll from Anne Geddes


Ciiii bo dziecko śpi!🙊😃 

                         Tak na poważnie to lalka - bobas od Anne Geddes, zrepaintowana przeze mnie kilka miesięcy temu. Niestety zdjęcia nie oddają ani bogactwa koloru ani też uroku tego maleństwa. Na żywo wygląda niczym "ubogi" reborn, ale zawsze reborn:)






Zoom na ręce- niestety nawet po sprajowaniu MSC zeszły białe obwódki 😩



A tak wyglądał/a/o (?) przedtem ↓






Co sądzicie o moim pierwszym bobasowym repaincie? 

                       (Aha- zapomniałabym, że wcześniej pomalowałam "3latka" z uszkodzonymi oczami 🙈- no jakoś nie wiedziałam, że w środku oczodołów ma metalowe "stelaże" i mocowałam się z oczami tak, że uszkodziłam plastikowe źrenice. Repaint w efekcie niezbyt udany.)  


Przed zmianą oczu (jedno "latało w środku")




Po zmianie oczu (na zdjęciu jedno jest lepiej osadzone bo został stelaż- potem go wyjęłam i oba teraz są tak samo ledwo wciśnięte)


Efekt końcowy 





1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger