Różowy zestaw miniatur z torebką dla lalek w skali 1-6./ Pink "bella" set for dolls

 

        Wspominałam już w poprzednim poście, że wysłałam jednej z lalkowych infuencerek paczuszkę z miniaturami, licząc na świąteczną reklamę, ale nadal nie widzę ich na jej kanale? Może nie dotarły, choć już dawno po świętach a przesyłka została wysłana tydzień przed wigilią? [Muszę sprawdzić po numerze nadania]

        Tak czy siak wrzucam jeden z najładniejszych zestawów dla lalek Barbie i pokrewnych, w skali 1-6 jakie zrobiłam podczas mojej prawie 9 letniej pracy z miniaturami.

 

Wszystkie wykorzystane do zrobienia zestawu wycinki (i naklejki) zostały wycięte z ogólnodostępnej prasy i użyte w ramach dozwolonego użytku w prawie autorskim.

 

 

1-6 scale Pink set for dolls




 

Torebka zrobiona z rzeczy z upcyklingu- pudełka po zapałkach, metalowych elementów oraz papieru.



EDIT: 22.01.2022 

Wczoraj właśnie zobaczyłam video z rozpakowywania mojej paczuszki u @bella_belladoll 😁

Pozwoliłam sobie machnąć prinscreen z filmowej rolki:)




 

4 komentarze:

  1. śliczna ta różowa torebka. I w ogóle wszystko śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś przepięknego! Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśniła i zostałaś zareklamowana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesety na "reklamę" nadal czekam, choć widzę, że przesyłka została odebrana następnego dnia po wysłaniu. Wiem jednak że influencerzy mają wiele takich przesyłek i muszą nadążyć z materiałami "reklamowymi" więc uzbroiłam się w cierpliwość, jednakże przypomnę się jeśli do świąt nie zobaczę moich miniatur na zdjęciach popularnego lalkowego ig.

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger