Nowe figurki WWE w kolekcji - John Cena, Hulk Hogan i Samoa Joe.

 

       Kolejne figurki akcji zawitały do mnie ostatnimi czasy. Pojawili się "wojownicy" WWE w osobie gwiazd ekranu takich jak np. Hulk Hogan (znowu 😅- mam do niego słabość po występie w "Gromie w Raju". Kto pamięta ten kultowy serial z lat 90tych?)

      Do Hogana dołączył John Cena (cena jego tania była 😂) i Joe Samoa. To oprócz 'księżniczki' Lany troje nowych "Pakersów" z dalszej rodzinki (kto nie pamięta, niech wpada do zakładki Pakersi/Pakers Family). 
      Razem wystąpili w sesji "nowy dom, nowe graty"- kiedyś ją wstawię (jak zwykle po roku po terminie, ale cóż... mam teraz inne sprawy na głowie).

      Z nowych figurek (które leżą od dawna, ale mam za dużo zdjęć do obróbki, bo pozbywam się właściwie wszystkiego 😔😤) zaprezentuję też masę innych okazów ale to już w nowym poście!



Hulk Hogan Hollywood Toy Biz 1999


 

 

John Cena Super Strikers seria 4 WWE 2014 Mattel


 

 

Samoa Joe WWE Elite  Mattel 2011




 

   

1 komentarz:

  1. Pamiętam trochę ten serial! I również mam sentyment do Hulka Hogana! Niestety nie mam jego figurki, polowałam na te z serii Jakks Pacific, bo tak najbardziej do mnie zawsze przemawiała. Współczesne figurki są super oczywiście, ale ja miałam zawsze ciągotki do tych Jakks... Hulk był zawsze dość drogi i tak jakoś wyszło, nie trafił do mnie :) Mój znajomy z kolei ma bzika na punkcie tych starszych figurek WWF. Każdy lubi coś innego, wiadomo! Wrestling jest fantastyczny, kolorowy, coś się dzieje. Idealny na jakieś fotostory! Gratuluję nabytków!!! Czekam na kolejne posty! A tymczasem zerknę do Pakersi/Pakers Family :))) Miłego dnia, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger