Kolekcja lalek- lalki europejskie vintage/My dolls collection - vintage dolls: Ratti and Celba

 

       Przyszedł czas na pokazanie nowych "kukieł", które zalegają w pudłach. Niektórych już nie mam, bo szybciej szukam im domu, niż wrzucam foty z sesji zdjęciowych.

        Dziś na tapecie lalki vintage z linii europejskiej- Ratti (włoska?) i Celba (niemiecka) oraz amerykańska czarna Christie od Mattel z moldem Steffie.

        Ponadto wpadło trochę masówki z ostatnich lat, a wśród nich lalki, które uratowałam przed wyrzuceniem (Frozen i Steffi), które nie koniecznie darzę uczuciem 'chciejstwa', ale przydały się do kilku sesji.


       Tak przy okazji to nieźle się wkurzałam na wyszukiwarki intenetowe, które pomimo posiadania sztucznej inteligencji nie były zbyt pomocne w identyfikacji (choćby wyszukiwania obrazem!). To ja musiałam za nich odwalić całą robotę, przeszukując każdy trop poczynając od stron z sygnaturami lalek a kończąc oczywiście na portalach sprzedażowych! 

       Tak sobie myślę, że ta AI szybko władzy nad światem nie przejmie z takim pomylonym myśleniem! Wstawiam zdjęcie w Firefoxie z głową lalki a tu wyskakuje komunikat "Wyniki dotyczące osób podlegają ograniczeniom. Spróbuj przeszukać większy obszar."- czyli jaki qwa i co innego mam szukać? Mam tylko zdjęcie głowy, bo ciało wyrzuciłam, bo do niczego się nie nadawało! Na zdjęciu jest głowa lalki a nie osoba, ale głupia wyszukiwarka tego nie ogarnia! Dodam, że w Bingu przynajmniej podsuwa mi podobne lalki, z tym że podobne oznacza np. lalki stare vintage z blond włosami i żadna nie ma gęby podobnej do mojej! 

      Tak więc moja blond głowa kloniasta od barbiszczy nie została dotąd zidentyfikowana. Jeśli znasz tę ostatnią lalkę to dodaj komentarz- będę przynajmniej wiedzieć, że miałam ją kiedyś w kolekcji.




Ratti Mary or Tjorven doll 60s


 

 

 Schoberl and Becker lub Celba lalka czarnoskóra 1920-60

 



Klon Barbie (niezidentyfikowana) vintage od Top Toy




Christie Mattel 1987 Heart Family Set Mom

 



 

 

Barbie Color Reveal lalka syrenka czarnoskóra


 

 

Bella Emma Watson 2016 Beauty and Beast Hasbro Disney



 

 

Spiderman Hasbro 2013


 

 

"Union J" Joshua Cuthbert by Simco Limited 2013




Anna i Elsa "Frozen" Krain Lodu, Hasbro 


 

Steffi by Hasbro



Barbie klon no name, prawdopodobnie z lat 60-80.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger