Figurki z bajek nie tylko dla chłopców- Minotaur, Transformers, Gormiti i inne./Toys collection- figures for kids like Paw Patrol and MLP


        Ciąg dalszy mojej zbieraniny figurek, które obiecałam w poście o Figurkach Star Wars:) [OCH KIEDY TO BYŁO?] Niektóre czekały na ujrzenia światła dziennego 2 lata 👵👴! (jak konik od  Schleich, który spoczywa na dnie pudełka a figurkami już tyle czasu!).


        Parę zostawiłam sobie na dalsze zdjęcia, choć coraz bardziej nie chce mi się ich robić z powodu miernego aparatu. Niestety obróbka w programach graficznych guzik daje, bo jak jakość wizualna zdjęcia jest kiepska to i Photoshop (choć takowego nie używam!) nie pomoże!
                    

        Mam kilka pomysłów na wykorzystanie figurek i miniatur do zdjęć, ale naprawdę nie mam możliwości ich urzeczywistnienia! Na razie musicie się więc zadowolić zdjęciami typowo aukcyjnymi.


  Minotaur od Hasbro (i z wiewiórą od Schleich). 

 

        Niestety wyrwałam mu rękę w SH więc musiałam kupić 😓😝 Obecnie ma 2 ręce uszkodzone (i brak odłamków plastiku by je przytwierdzić) - gdyby ktoś wiedział jak to naprawić to będę wdzięczna za info w komentarzu :)






Konik Schleich





My Little Pony Twilight Sparkle Hasbro 2010



 

 

 Mini zwierzaki m.in smok Safiras i chyba Zoobles? Ponadto parę innych niezidentyfikowanych piesków.





Postaci z bajki "Pszczółka Maja"- producent niezidentyfikowany.




            Mini laleczki bobaski i podobne (z tego co wiem to były chyba w Biedronce)- jak ktoś wie co to za serie to niech da znać w komentarzu (proszę!)





Transformers z serii  Robots In Disguise i szef Burns z Rescue Boots (z Mc'D i Hasbro) ...



 

 ... ponadto Angry Birds - ptak Bomba i zawieszki z bohaterami Marvela i Star Wars




Gormiti od Gnochi Preziosi ...



 

.... i Ben10 od Hasbro




 

Toy story (Buzz); Auta (Van), Bob budowniczy (koparka), naparstek w kształcie smoka Sztuka Mięs z filmu "Jak wytresować smoka" i 2 figurki do dioramy w skali 1-12.




Paw Patrol (Psi Patrol)- Rider, Rubble i Rocky






Kolejne figurki niebawem, bo mam kilka zaległych postów lalkowych!




1 komentarz:

  1. zaiste, świetne łupy, ale to
    gentleman Mino Taur WYMIATA!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger