Nowe twarze customowych lalek/Alexis and Josephine new dolls repaints


                        Parę postów temu mogliście zobaczyć poprzedni repaint Silky ale musiałam go poprawić bo ... zbladł! Po raz pierwszy mi się zdarzyło że poprawiane niedawno brwi i usta mocno zbladły. Może to z powodu kredki, ale jak zawsze użyłam akwarelowej? Nie mam pojęcia bo repaint został zasprejowany MSC a lalka poszła do pudła jak inne 😕.
                      Tak czy siak Silky ma nową - starą twarz ale na jej nową odsłonę musicie jeszcze poczekać bo MSC 'wyszedł'... i nieprędko wróci!
                      W zamian proponuję repaint Alexis z początku 2020, ale uprzedzam że i on już jest nieaktualny, bo znów 'poszła do dentysty' na poprawę uśmiechu oraz po raz pierwszy od kilku lat- do 'okulisty' na korekcję wzroku 😁😂. Jej cykl przemian możecie zobaczyć na zdjęciu zbiorczym.
                     Tak samo było z Josephine, która z repaintu na repaint ma wg mnie lepsze oczy ale za to coraz gorsze usta 😫. Tak mi się wydaje, że w każdej odsłonie mi się podobała a wam?







przed repaiantem

po repaincie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger