Budujemy nowy dom... dla pana 'kłólika'!/Bulding new dollhouse in 1_12th scale for Mr.Fizzy

                      
                        Jeżeli pomyśleliście że zamierzam urządzić rezydencję jakiemuś miniaturowemu długouchemu to... właściwie się nie pomyliliście.... z jednym ALE! Kłólik vel Mr.Fizzy (tak jakoś przyszło mi na myśl to nazwisko, zupełnie nie wiem skąd bo zębulec niewiele ma wspólnego z napojem gazowanym), to plastikowy gość nieprzekraczający 5 cm wzrostu 😂, który mieszka u mnie już długo.
                       Właściwie to domek kupiłam gotowy z płyty MDF u Chińczyka za 6 zł i miał nawet "kartkowe" wyposażenie, którego cześć wykorzystałam.
                       Niestety jest za mały dla moich figurek "Drużyny A" dlatego poszukując odpowiedniego lokatora wciskałam po kolei wszystkie miniaturowe dziwadła, które zamieszkują u mnie w pudełku po lodach! I tak oto dopasowałam Pana Gazowanego, który wynajął nawet ekipę remontową. I cóż z tego że remontują dom od kilku miesięcy i nie mogą skończyć?! Liczy się fun!


Nie ma to jak zatrudnić "fachowców!"


                       Wykończona sypialnia- jako jedyna ze wszystkich pomieszczeń:) Proszę nie pytać dlaczego różowa! Mr.Fizzy to nowoczesny typ, który lubi puchate podusie i jednorożce (albo przynajmniej tak myślała jego dekoratorka wnętrz kiedy go przyłapała na przymierzaniu barbiowych ciuchów, choć on się upierał że szukał przebrania na Halloween!... tak.... pół roku wcześniej... 😑, hmmm....




Pokoik nadaje się też dla innych mini lokatorów


Tu na razie jest pustkowisko, ale będzie łazienisko..!

                      A to cała chałupa :) Pozostaje tylko dokończyć łazienkę, kuchnię i spiżarnię. Pokój do nauki już umeblowany, tylko jeszcze kompletuję książki do biblioteczki (wstawię zdjęcia jak już wszystko będzie gotowe).



3 komentarze:

  1. Praca wre...Ale domek zapowiada się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boszzzzz uwielbiam te kroliki <3 Minionki zreszta tez <3

    Jak moje dzieci byly jeszcze w wieku happy meal to zebraly cala serie Miniomkow z pierwszego filmu <3 Trzymam jak skarb ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger