Moja kolekcja lalek cz.11- lalki na 2020/My dolls collection on 2020


         Dawno już nie było przedstawienia mojej aktualnej kolekcji lalek, a tylko posty z nowościami, więc dzisiaj przedstawię wam częśc mojej lalkowej gromadki. Ale tylko tej która nie poszła na repaint, choć co do kilku mam zamiar chętny, choć odległy.

          Niektóre lalki goszczą tu od kilku lat, inne to nabytki sprzed kilku miesięcy. Wśród nich są vintage jak i współczesne barbiowate. W niedługim czasie postaram się przybliżyć te których tu jeszcze nie było oraz dodam kilka nowości, bo to zdjęcie ma kilka tygodni a już zdążyłam dokupić nowe lale!

Niebawem też nowe repainty starych lalek, oraz UWAGA! bobasów! Tego jeszcze u mnie nie było!


My dolls non repainting on 2020:


👉Jem and the Hollograms  Jerrica 1985 doll,
👉Little Mix doll,
👉Rachel Stevens Sclub7 doll,
👉4ever best friends Sana doll,
👉Peter Pan doll,
👉Midge vintage Mattel doll 60's,
👉Dusty Kenner vintage doll 70's,
👉Sindy Pedigree  clone doll 70's (?) for Debenhams
👉Fashionistas Ken doll (?)










2 komentarze:

  1. zaintrygowała mnie niunia
    w czarnych kozaczkach -
    kimże jest???????

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger