Najlepsze posty o lalkach i miniaturach moim na Instagramie w 2020 r/Instagram best posts 2019-2020 @besudolls


        Ostatnio przeżywam frustracje z powodu niemożności dodawania nowych postów na Instagram! 

        Nie wiem co jest grane, bo po wymuszonej (niedziałaniem programu) aktualizacji, nie mogę przesłać żadnego nowego posta ani Insta stories! 

       Chyba tylko ja tak mam, bo widzę, że koleżanki po fachu publikują normalnie posty. Nie wiem czy przyczyna tkwi w starej wersji Androida i aktualizacja aplikacji jest 'za nowa' na tą wersję, czy też Instagram postanowił mnie zbanować bo pokusiłam się na eksperyment z "oszukaniem systemu" i dodałam więcej niż 30 hasztagów w poście? 

       Swoją drogą od czasu owego posta z większą liczbą hasztagów, dodawałam nowe posty normalnie prze ok. tydzień, zanim apka po wylogowaniu 12.02 nie chciała się włączyć i musiałam ją ściągnąć ponownie z Google Play. Po kilkukrotnej próbie (!)  wreszcie się udało, ale jak już pisałam - nie mogę dodawać nowych treści, a jedynie komentować i lajkować cudze.


        Ostatnio Instagram znów wkurza użytkowników zaniżaniem zasięgów

         Tym razem robi to na koncie Twórcy, o czym pisałam w poście  Instagram-zaniżanie-zasięgów-na-koncie-twórcy-zmiany-w-2021  na moim 2gim blogu World by Besu

          Tam też znajdziecie niebawem kolejną część "prawdziwego oblicza aplikacji Instagram". To apka pełna błędów, co postaram się wykazać. Zapraszam już dziś do przeczytania posta!


         Zostawiam was ze statystyką zasięgów i polubień na moim koncie lalkowym na Instagramie. Sami zobaczcie, które posty najbardziej trafiły w gusta innych lalkowiczów w okresie 2019-2020.


@Besudolls on Instagram 2019-2020

 

Polubienia



Zasięg postów (do ilu kont dotarł post)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger