Moja kolekcja lalek cz. 12- lalki vintage. /My dolls collection part XII

  

        To ostatnia aktualizacja moich nowych lalkowych zdobyczy, które zawitały do mnie ponad rok temu.

        Moja kolekcja lalek wciąż się rozszerza o nowe nabytki, chociaż stare w większości maja już nowy dom. Zostało parę niedobitków, które czekają na lepsze czasy- albo repaint albo sprzedaż, ale na razie je chowam na dnie szafy. 

        Znów mam takiego doła jak 2 lata temu, kiedy zdecydowałam się wyprzedać wszystko co mam i skończyć lalkowe hobby. Wyprzedaż jednak przeciągnęła się aż do dziś i szczerze mówiąc z sentymentem wspominam moje lalkowe akcesoria i figurki oraz lalki, których już nie mam. Wiem, że już ich nie odzyskami i nadal żałuję, że nie wykonałam kilku fajnych sesji zdjęciowych z ich udziałem. Niestety warunki życiowe w tej chwili nie pozwalają mi cieszyć się lalkowym hobby.

 

 

Lalki Vintage lata 1970-90


Sekiguchi lub Gege doll lub Maudie May doll- japońska laleczka z lat 70-80  

EDIT 23.10- laleczka to Woozie z lat 60tych. (małego klona nie znam)




Książę Corelius z Calineczki z 1993 od Don Bluth Ltd.




Lalka Chinka  średnia , niezidentyfikowana, gumowa  

EDIT: 23.10- lalka to Chinese Folk Doll People's Republic of China 1970 r.



 

Cherrie pink hair 1991 od Cititoy


 

Jem and The Hollograms Jerrica 1985 od Hasbro

 


Karina od Bush (lalka niemiecka, lata 80)

 



Topsi od Bush (lalka niemiecka, lata 80)

 


4 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger