Moje Unikatowe lalki kolekcja./ OOAK dolls by Besu

 

      Kolejny raz zapraszam wszystkich odwiedzających mój lalkowy blog, do przejrzenia minionych postów. Tym razem chciałam przypomnieć trochę moich przemalowanych lalek. 


     Zdjęcia pochodzą z sesji zdjęciowych o księżniczkach  (Prawie) disneyowskie księżniczki 

 


     

     Te są z postu przedstawiającego mój lalkowy stan posiadania OOAK'ów w 2014 r. Moja kolekcja lalek cz.II- repainty 

 


 

     Ostatnie zdjęcia są z przygód rodziny Rambo (która szybko jednak się rozpadła) Moja kolekcja lalek cz.III- figurki w skali 1:12 i 1:24.





5 komentarzy:

  1. Widać, że repaintowanie sprawia Ci wiele radości. Tak trzymaj :-) A Laluszki dostają nowe życie i są niepowtarzalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. RAMBO Family to moi faworyci!!! :) Rambo w ogóle tutaj wygląda na typowy vintage! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rambo to rzeczywiście staruszek:) Na pewno jest jego opis pod etykietą figurki:)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Ayą. Przemalowane przez Ciebie lalki są jedyne w swoim rodzaju. A Tobie, jak widać, nadawanie im nowego wyglądu sprawia ogromną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za to że w ogóle wpadacie zobaczyć moje potworki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger