Moja kolekcja lalek repaint-blog./ Repainted dolls collection

 

       Dziś chciałam przypomnieć tylko moją lalkową paczkę i zachęcić do odwiedzania minionych postów, gdzie znajdziecie m.in moją kolekcję lalek, figurek oraz miniatury. 

     Oto moje zrepaintowane lalki -wersja sprzed roku- nadal aktualna (no oprócz Sandry, który ma nowy make up, który mogliście podziwiać w poście: Nowe oblicze Sandry).



Wszystkie moje lalki znajdziecie w kategorii Lalkowo/my dolls oraz kolekcja lalek/my dolls collection


Zrepaintowane lalki- kolekcja z 2020


Zapraszam też do oglądania postów z miniaturkami: Miniatures i Mini food


Alexis przed ostateczną zmianą uśmiechu z miniaturowymi czipsami


oraz do przejrzenia kolekcji figurek pod etykietą  Figurki/figures

 

Randy Orton WWE figure

 


1 komentarz:

  1. Podziwiam cierpliwość do malowania takich małych twarzy. Ja w życiu bym się nie podjęła takiego zadania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger